Folia monomerowa jako reklama stosowana w kampanii wyborczej

Co pięć lat w naszym kraju mają miejsce wybory prezydenckie. Nie sposób o tym nie wiedzieć, nawet jeśli polityka to ostatnia rzecz jaką moglibyśmy się zainteresować. Ze wszystkich stron, nieważne czy mieszkamy w dużej metropolii, czy w malutkim miasteczku praktycznie na końcu świata, nawołują nas systemy roll up, namawiające, by zagłosować właśnie na prezentowanego przez nich kandydata.

Kandydaci polityczni bez skrupułów wykorzystują każdą nowoczesną formę promocji – folia monomeryczna nie jest tu wyjątkiem

folia monomerycznaZazwyczaj na wyborczych roll-upach widnieje twarz potencjalnego przyszłego prezydenta, okraszona dobitnie brzmiącym hasłem wyborczym, informującym nas, jak magicznie zmieni się nasze życie, jeśli postawimy krzyżyk przy jego nazwisku. Roll up zazwyczaj zawiera jeszcze obowiązkowo nazwę partii, z ramienia której kandydat startuje. Na tego typu ogłoszeniach oczywiście się nie kończy. Folia monomeryczna pokrywa wręcz niezliczone ilości plakatów wyborczych, znajdujących się nie tylko na słupach przeznaczonych do umieszczania reklam, ale w oknach, na płotach czy też na drzewach. Niejednokrotnie aż strach otworzyć własną lodówkę, bo kto wie, czy nie wyskoczy z niej pan X czy pani Y? Jeżeli dane miasto posiada komunikację publiczną, to z całą pewnością i tam znajdą się ogłoszenia wyborcze.

Folia one way vision zapewnia doskonałą możliwość do zamieszczenia twarzy kandydata wraz z hasłem wyborczym na kilkumetrowym oknie autobusu czy też tramwaju. W okresie wyborczym nie sposób jest uniknąć tego typu reklam, gdyż znajdują się one dosłownie wszędzie. Osobom mniej tolerancyjnym pozostaje tylko czekać na okres ciszy wyborczej.

Leave a Comment