Jak się zareklamować?

Kiedy nasza firma znajduje się w większym skupisku firm o podobnej profesji, np. prowadzimy małą gastronomię w obrębie miejskiej starówki lub w galerii handlowej, musimy w jakiś sposób wyróżnić się z tłumu, zachęcić klienta do odwiedzin. Jak jednak to zrobić?

Krok najważniejszy: uwidocznić plakat

stojaki na plakatyJeżeli prowadzimy naszą małą gastronomię w galerii handlowej, nie mamy zbyt wiele przestrzeni na przedstawienie klientowi naszej oferty. Za to mamy dookoła siebie sporo konkurencji, ponieważ z reguły nasz lokal umiejscowiony jest na tzw. wyspie z jedzeniem. Zaletą takiego umiejscowienia jest to, że klient na pewno do nas trafi. Wadą, że trafiając do nas, trafi również do naszej konkurencji. Wcielmy się więc na chwilę w owego klienta, który staje na środku wyspy i błądzi wzrokiem po nazwach, dostępnych mu lokali. Niektóre coś mu mówią, inne niewiele, a jeszcze inne po nazwie nie są w stanie powiedzieć mu, jakie propozycje są w menu. Zazwyczaj przy ladach wszystkich lokali w tego typu miejscu, tłoczą się kolejki, więc klient, choćby bardzo chciał, nie zerknie, co proponujemy mu w menu. Rozwiązaniem w takiej sytuacji mogą być stojaki na plakaty. Z reguły takie stojaki są dwustronne, by maksymalnie wykorzystać przestrzeń reklamową i dostępne są w różnych formatach, które będą odpowiadały naszym potrzebom. Dodatkowo, jeśli będziemy mieli takie życzenie, mogą zostać one wyposażone w inne akcesoria, np. czarne wkładki do pisania kredą, na których zanotujemy danie lub promocję dnia z możliwością codziennej aktualizacji.

Stojaki w swojej konstrukcji są stabilne i nie zajmują zbyt wielkiej przestrzeni, więc nikt nie zabroni nam z nich korzystać, bez względu na to, gdzie znajduje się nasz lokal. Są za to świetnym środkiem komunikowania naszemu klientowi dostępnej u nas oferty produktowej.