Niedrogie działania marketingowe – banery

Globalny kryzys ekonomiczny oraz ciągłe poszukiwanie oszczędności spowodowało, iż coraz więcej przedsiębiorstw zaczęło szukać oszczędności. Wraz ze spadkiem obrotów była to niestety konieczna decyzja.

 

Banery pomysłowym sposobem

 

baneryOszczędności dotyczą niemalże wszystkich działów w przedsiębiorstwie, oczywistym jest jednak, iż obniżenie budżetów powinny się w jak najmniejszym stopniu przełożyć na spadek obrotów. Dlatego tez zaczęto poszukiwać metod tańszych, które mogą dać porównywalny efekt jak droższe. Zmiany takie dotyczą zwłaszcza marketingu. Wiele firm zdecydowało się na naprawdę ostre cięcia mając jednak nadzieję, iż marketingowcy znajda na to rozwiązanie. I jak się okazuje udało się. Wiele firm było w stanie zrezygnować z popularnych, dosyć drogich działań na rzecz tańszych. Jednym z pomysłów są na przykład banery. Koszt powieszenia baneru w widocznym miejscu, przy ulicy, która często się korkuje, przez co kierowcy mają dużo czasu na zobaczenie go to koszt kilkuset złotych niższy, niż na przykład wynajem telebimów. Wiele firm zainwestowało także w roll up – idealnie sprawdza się on na wszelkiego rodzaju eventach czy targach i jego koszt także jest niewysoki.

Kolejną zmiana jest także zastosowanie nowoczesnej metody druku, która obniża koszty i podnosi jakość plakatów oraz innych materiałów promocyjnych. Druk UV to metoda która naprawdę przypadła do gustu marketingowcom i coraz większa liczba z nich decyduje się na jej zastosowanie.